Infinite e-BOK

Postaw na cyfrowy obieg dokumentów

Pracuj szybciej i wydajniej

CZYM JEST EBOK?

Działaj szybciej i skuteczniej. Poznaj nasze rozwiązania IT dla biznesu. Wybierając platformę EBOK nie tylko zmniejszasz zużycie papieru lecz optymalizujesz procesy biznesowe w swojej firmie. W Infinite wierzymy, że rozwiązania biznesowe powinny być nie tylko nowoczesne, lecz również dostosowane do potrzeb klienta. EBOK to platforma dzięki której klient może samodzielnie załatwić wiele spraw od ręki. Przedsiębiorcom oferujemy szeroki wachlarz możliwości. Od podglądu i opłacenia rachunków, faktur, dostępu do wszystkich dokumentów w jednym miejscu, dostępu do historii współpracy, sprawdzenia aktualnego statusu usług, aż po szybki i sprawny kontakt z Biurem Obsługi Klienta. To wszystko oraz wiele innych funkcjonalnośći udostępnia Ci EBOK.

POBIERZ FOLDER

CO ZYSKUJE FIRMA?

  • Mniej papierowych dokumentów, to mniejsze koszty prowadzenia biznesu. Cyfrowy obieg dokumentu umożliwia oszczędność na poziomie 60-70% w porównaniu z tradycyjnym przetwarzaniem dokumentów papierowych.
  • Skrócenie czasu całego procesu dokumentu o 85-95%. Możliwość realizacji transakcji dokumentów w kilka minut, w porównaniu do dni/tygodni w standardowym obiegu dokumentów.
  • Ograniczenie komunikacji mailowej oraz telefonicznej o 50-70%
  • Zapewnienie 100% poprawności danych, poprzez automatyzacje wymiany danych co powoduje eliminacje czynnika ludzkich błędów.
  • Walidacja danych zgodnie z obowiązującymi przepisami, co oznacza brak kar finansowych w przypadku kontroli z różnych urzędów.
  • Wyeliminowanie czynnika zagubionych dokumentów, statystycznie jest to około 8% dokumentów rocznie, zagubionych z różnych przyczyn.
  • Wyeliminowanie usług pocztowych oraz kurierskich, natychmiastowa wysyłka dokumentów. Alternatywnie my możemy świadczyć również te usługi.

CO ZYSKUJE FIRMA? (2)

  • Wzrost poufności oraz bezpieczeństwa dokumentów, szczególnie kluczowych dokumentów (umowy, certyfikaty).
  • Poprzez zaawansowaną autoryzację oraz autentykację użytkowników dokumentów, wyeliminowanie czynnika oszustw (np. fraudy).
  • Poprzez dostęp do każdego dokumentu, jego istotnych danych oraz aktualnego statusu zwiększenie produktywności pracy pracowników.
  • Dostęp do systemu oraz dokumentów z każdego urządzenia 24h.
  • Przyjazny i intuicyjny interfejs systemu zapewnia większą wygodę pracy.
  • Podniesienie jakości obsługi klienta.
  • Wszystkie kluczowe dane w jednym miejscu.
  • Budowanie biznesowej oraz technologicznej przewagi konkurencyjnej.
  • Firma staje się ekologiczna.

CO ZYSKUJE TWÓJ KLIENT?

  • nieograniczony dostęp do umów, faktur oraz innych dokumentów
  • wszystko w jednym miejscu
  • możliwość pobrania dowolnego dokumentu
  • dostęp do historii współpracy
  • możliwość zapoznania się z każdym dokumentem online
  • automatyczne otrzymanie dokumentów do płatności
  • natychmiastowa możliwość płatności online
  • automatyczne potwierdzenie transakcji
  • bezpośredni i łatwy kontakt z biurem obsługi klienta
  • wzrost satysfakcji z dostępu do danych poziomu obsługi
  • ograniczenie liczby zapytań od klientów
  • skrócenie oczekiwania na odpowiedź
  • oszczędności związane z wydrukiem, wysyłką i magazynowaniem
  • optymalizacja obiegu dokumentów
  • Co załatwię dzięki EBOK

    • składanie e-wniosków
    • rozrachunki wraz ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi wpłat
    • dystrybucję informacji z systemów firmy (umowy, wyciągi, harmonogramy, ubezpieczenia, ankiety, formularze, reklamacje)
    • bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta
    • zarządzenie zgodami marketingowymi, regulaminami, wiadomościami wewnętrznymi
    • prowadzenie komunikacji informacyjno – promocyjnej skierowanej do korzystających z portalu
    • miękką windykację – powiadomienia dotyczące zaległych płatności
    • przechowywanie i podgląd dokumentów klienta w repozytorium (e-dysk, e-archiwum)
    • udostępnianie ofert ogólnych i spersonalizowanych
    • umożliwia generowanie szablonów dokumentów
    • podpis dokumentów: elektroniczny, e-dowodem, kwalifikowalny
    • uwierzytelnianie SMS/MAIL
    • digitalizacja dokumentu na podstawie indywidualnych wzorców
    • obsługa celów i KPI
    • wachlarz indywidualnych raportów dostosowanych do klienta
    • bezpieczne wideo-rozmowy

     

    ZALETY - CO NAS WYRÓŻNIA?

    Ponad 3000 realizacji
    Dedykowane rozwiązanie dla indywidualnych procesów biznesowych oraz potrzeb klienta
    wdrożenie poprzedzone pełną analizą
    Dostawa platfomy w kilka minut
    Wsparcie na każdym etapie współpracy oraz po wdrożeniu
    Integracja z dowolnymi systemami

    JAK TO DZIAŁA?

    CENTRALNY PULPIT

    Wszystkie najważniejsze informacje w jednym miejscu.

    Przypomnienia
    - informacja o zadaniach do wykonania
    Dokumenty
    - twoje umowy w zasięgu ręki
    Moje faktury
    - szybki podgląd faktur
    Saldo rozrachunków
    - wydatki przedstawione w przejrzysty, przyjazny sposób
    Wiadomości
    - komunikacja z klientem w jednym miejscu
    eBOK usprawnia realizację funkcji biznesowych, ułatwia wymianę informacji i tworzy warunki sprawnej obsługi klientów

     

    Z eBOK-iem ulepszysz obieg informacji, wzmocnisz relacje z kontrahentami, ułatwisz kontakt z partnerami zewnętrznymi, obniżysz koszty transakcyjne, a co za tym idzie wzmocnisz pozycję firmy na rynku.
    Wdrożenie systemu redukuje zbędne koszty.Takie rozwiązanie sprawia, że lepiej organizujemy działania pracowników , ponieważ są mniej zaangażowani w udostępnianie materiałów partnerom lub klientom.

    ZAMÓW BEZPŁATNĄ KONSULTACJĘ